Fast forward 2013

Masa bergerak dengan pantas, sekali lagi kita berada di tahun baru tahun 2013. Aku plak setelah setahun meninggalkan blog ni tersadai tiba2 tergerak untuk hidupkan semula blog ni.

Maju ke depan dengan pantas melangkau peristiwa yang berlaku selama setahun hari ni aku berada di perantauan di negara mat saleh di bumi England, lebih spesifik di Manchester. Sehingga update post ni aku dah berada di sini selama 4 bulan menemani isteri yang sedang menyambung pengajian di peringkat master selama setahun.

Cabaran baru dan peranan baru aku yang sebelum ni sibuk di pejabat dan tempat kerja, hari ni aku adalah seorang suami rumah aka suri rumah yang kena uruskan 2 orang anak, masak, bersihkan rumah.. Walaupun kadang2 rasa tertekan tapi bersyukur sebab diberi peluang merantau ke negeri orang, selain dapat menenangkan jiwa dan perasaan dari politik pejabat yang ntah hape hape...

Harap pengalaman kat manchester ni menjadi suatu kenangan dan pengalaman berharga untuk dikongsikan bersama...

Wassalam..

Ps: Silap rupanya bkn setahun meninggalkan blog ni, dah dua tahun rupanye..hehehehe

Comments

Reen said…
i believe it was a precocious experience

thank you B for being there

i couldn't have done it without your support

love you forever
Reen said…
salah eja ma
precious bukan precocious
hahahahah

Popular posts from this blog

Info Dadah - Apa itu Syabu?

Salji di Manchester..