Supplement..

Memandu ulang-alik setiap hari sejauh lebih kurang 300km sehari sememangnya tugas yang meletihkan, namun sejak dihadiahkan oleh isteri aku dengan supplement Shaklee dalam 3 bulan lepas, terasa perbezaannya terutama badan kurang letih dan bertenaga untuk bangun awal pagi setiap hari. Supplement yang aku amik adalah vitalea, vita-e dan B-complex. 

Bila badan cergas, so boleh la tumpu kerja dan keluarga dengan lebih baik. Disebabkan nak belikan aku set Shaklee ni, wife aku pun dah join jadi agen Shaklee tapi dia kurang pandai dalam nak berniaga ni so kepada sesiapa yang nak beli set Shaklee boleh la refer kat link di bawah:

http://kedaishakleesarina.blogspot.com/

Comments

Anonymous said…
hi bro leh... :D

takim.
RPD said…
hi kim, hang masuk blog aku lagi ye..hehehe

Popular posts from this blog

Info Dadah - Apa itu Syabu?

Salji di Manchester..