Hari Yang Bermakna


Manusia ni kadang-kadang memang makhluk yang pelik, ada yang tak suka bila diberikan kerja, ada yang bosan bila tidak diberikan kerja, ada yang merungut bila dapat keje dan macam2 lg perangai...pelik..tp tu la manusia sentiasa berubah-ubah kehendak dan keinginan. Hari ni aku rasa seronok dan hepi sebab bos berikan aku kerja, Dulu kalo aku dapat keje mesti aku cam malas2 and bosan2 je, tp hari ni walaupun agak sedikit sibuk tapi aku rasa seronok dan puas sebab hari2 aku kat tempat keje ni dapat dipenuhi dengan aktiviti keje selain aktiviti surf internet, e-mel, YM dan blogging. Maklum la lama dah aku duk melepak dan buat kerja remeh temeh yang entah hape2 ntah....hehehehehehe..ape2 laa layan je.

Sebelum balik ni layan lagu dulu laa...


Artist: Muse
Song: Blackout
Album: Absolution

don't kid yourselfand
don't fool yourself
this love's too good to last
and i'm too old to dream

don't grow up too fast
and don't embrace the past
this life's too good to last
and i'm too young to care

don't kid yourself
and don't fool yourself
this life could be the last
and we're too young to see

Comments

Popular posts from this blog

Info Dadah - Apa itu Syabu?

Salji di Manchester..