After 7 months...

Dah lama rasa nak update blog ni tapi perasaan malas sentiasa menyekat keinginan tersebut. Hari ini setelah 7 bulan, aku cuba memulakan langkah dengan menulis apa sahaja yang terlintas untuk dikongsikan di dalam blog ni (walaupun takde orang baca...).

Bulan ini merupakan bulan ke 7, aku ditugaskan di Melaka dan 7 bulan jugalah blog ni bersawang...

Tahun 2014, setakat ini merupakan tahun yang mencabar bagi aku dan keluarga, mungkin ianya tidaklah seberat rakan-rakan aku yang lain. Namun apa yang berlaku pasti ada hikmahnya.. Aku harap aku dan isteri sentiasa tabah dan sabar mengharungi ujian ini. Aku yakin akan ada kelebihan yang Allah akan berikan di atas kepayahan pada hari ini.

Untuk release tension dan habiskan masa berkualiti dengan wife ngan anak2 jom jalan2 Cameron Highland!










Comments

Reen said…
wau, i didn't know you started blogging again :)

Popular posts from this blog

Info Dadah - Apa itu Syabu?

Salji di Manchester..